joi, 21 ianuarie 2010

Bucurestiul nostru cel de toate zilele2


Probă, Probă.... 2-10, 2-10....

Atenţie! Urmează un mesaj important penru ţară! ..... penru cei care circulă cu RATB-ul măcar.

Nu vă mai cumpăraţi fraţilor bilete sau abonamente pentru că serviciile sunt de caca şi controlorii sunt băgători de seamă.

Aseară în drum spre casă am avut parte de încă un exemplu din ce înseamnă Bucureştiul, mai bine zis ce înseamnă RATB-ul.

În tramvaiul cu care mă îndrept agale spre casă aseară erau controlori, două femei şi un bărbat.

După foarte puţin timp am sesizat că o fată, care nu avea bilet, a scos buletinul aşteptând să primească amendă.

Bărbatul a continuat să ceară abonamente în timp ce una din colegele lui scria amenda.

Într-un tramvai populat în proporţie de 80% cu bărbaţii controlorul a ales să interogheze o fată.

Ghinionista nu avea bilet, nici abonamet şi nici atât buletin aşa că nu avea cum să primească amendă. În schimb a fost nevoită să suporte cuvintele mieroase scoase pe gură de către băgătorul de seamă.

Spectacolul la care asistam eu împreună cu jumate din tramvai era penibil în adevăratul sens al cuvântului.

Unul din călători nu a mai suportat şi l-a întrebat cu ce se ocupă. Răspunsul a fost cât se poate de sincer: Sunt băgător de seamă, aici cu feţele.

Nu este prima oara când această categorie de oameni dă dovadă de lipsă de bun simţ, integritate şi mai ales profesionalism.... aşa că am hotărât să neg existenţa lor.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu