luni, 8 martie 2010

De ziua ta mamico

Atentie urmeaza un mesaj siropos pentru mamica mea:

De ziua ta mamico vreau sa-ti spun ca te iubesc ca de la cer la pamant (asa cum spuneam cad eram mica)
Esti marea mea raza de soare si stalpul meu de rezistenta.
Nu am considerat niciodata ca am modele dar am realizat ca tot timpul tu ai fost modelul meu pentru veselia pe care o emani de fiecare data, pentru curajul cu care pasesti in fiecare zi si mai ales pentru puterea debordanta de care dai dovada.
Iti multumesc ca imi permiti sa te am ca mama si ca prietena. Esti cea mai buna prietena pe care o poate avea o fata.
Iti multumesc ca ai grija de mine si mai ales ca imi suporti toanele, rautaile, mofturile.
Iti multumesc ca stii sa ma faci sa rad chiar si atunci cand sunt trista.
Iti multumesc ca stii sa ma asculti.
Iti multumesc ca stii sa imi arati de fiecare data ca viata e vesela si frumoasa.
Iti multumesc ca existi in viata mea penru ca fara tine as fi pierduta.
Te iubesc scumpa mea mamica!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu