luni, 1 martie 2010

Scrisoare cu joc

Dragul meu partener nebun,
Dama ta de pică te aşteaptă!
Fă-ţi curaj şi păşeşte cu încredere pe drumul în pătrăţele care se aşterne în faţa ta. Treci cu încredere peste pioni şi cai, sunt dresaţi să nu îţi facă rău.
Te rog să ignori toate celelalte damne, de diferite culori care sar în faţa ta şi să construieşti cu grijă din piesele colţuroase faţa partenerei tale. Vezi că la sfârşitul cărţii am lăsat pentru tine câteva indicii ajutătoare, nu te speria nu e chiar aşa de greu pe cât pare.
Mai sunt şi alţi jucători nebuni care se învârt pe aici, dar eu ştiu sigur care din ei eşti tu aşa că nu-ţi fie frică te voi recunoaşte din vârful turei.
Am desenat un şotron cu care îmi pierd timpul în timp ce aştept şi un melc pe care l-am trimis să te caute.
De-a v-aţi ascunselea nu mă mai joc, să nu cumva să mă ascund atât de bine încât să nu mă mai găseşti.
Îţi trimi în fiecare zi câte o batistiţă parfunată şi mint de fiecare dată că am piedut-o cu speranţa că a ajuns la tine.
Jocurile de societate sunt amunzante dar tânjesc după jocul în doi pe care numai noi doi ştim să-l jucăm.
Aşa că, dragul meu nebun treci mai repede prin labirintul vieţii şi hai să ne jucăm.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu