miercuri, 14 aprilie 2010

Fear Of The Dark

Ieri m-am ratacit... penru o secunda ti-am dat drumul la mana, m-am lasat purata de peisaj, de flori, de rate, de lebede, de soare, de amintirea unor timpuri frumoase, de speranta idioata la un viitor imposibil ....
Cand totul era cat se poate de vesel si sufletul meu zburda ca tampitul pe tocuri m-am lovit...
M-am lovit si tu nu erai acolo sa ma ridic de jos, sa ma magai pe cap si sa ma pupi ca sa nu mai doara.
M-am trezit fata in fata cu unul din cei mai mari monstri care ma sperie. A venit exact atunci cand eram total dezarmata...
Imi vine sa ma bag sub plapama si sa stau acolo pana cand totul o sa fie bine, ca atunci cand eram copii, dar sunt perfect constinenta ca de data asta trebuie sa imi fac curaj si sa ies la lupata. Stiu ca trebuie si pot sa lupt singura dar vreau sa stiu ca daca voi avea nevoie de intariri pot conta pe tine.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu