miercuri, 26 mai 2010

Un motiv

Astept cel motiv pentru care sa imi pot arunca toate temerile la gunoi si sa ma arunc cu incredere inainte stiind ca tu o sa fi acolo...

Nu mai cred de mult in povesti de adormit copii cu printesa adormita, proasta si incapabila sa traieasca fara sarutul magic al printului care vine de peste tari si tari numai pentru ea.... nu mai cred de mult in happily ever after pentru ca stiu prea bine ca totul se deterioreaza, totul e supus unui sfarsit inevitabil si mai ales totul se schimba...
Imi doresc sa pot crede neconditionat in noi, in lumea asta minunata care exista doar pentru si intre noi doi...
Cred ca atunci cand am curajul sa pasesc in lumea noastra nu mi se poate intampla nimic... exista insa tot timpul aceasta indoiala, acea intrebare tampita care isi face loc in capul meu: cat o sa dureze?

Imi pare rau pentru ca nu pot sa cred mai mult de atat in noi, viata nu mi-a oferit nici un motiv.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu