joi, 7 octombrie 2010

Bagaje


Bagaje, bagaje pierdute pe drum de care nu ne mai amintim, bagaje mari şi mici pe care le cărăm zilnic după noi şi de care încercăm să scăpăm fără nici un rezultat.
E bine... uneori ne oprim şi le deschidem, scoatem din ele o mie de mici amintiri care ne fac să zâmbim, ne spun poveşti pe care le-am uitat şi ne ajută să mergem prin lume fără să ne murdărim aşa usor.
E rău... unele din ele sunt grele şi slute, legate de noi cu o mie de lanţuri invizibile şi oricât ne-am chinui să le pierdem pe undeva... într-o gară, la un stop... ele se încăpăţânează să rămână cu noi, să ne aducă aminte de renunţări, de compromisuri, de răni vindecate.
Bagaje...
Tu zici că acum nu mai sunt aşa grele, sunt pline de experinţă şi lecţii învăţate.
Eu zic că uneori mă dor mâinile şi tare aş vrea să scap de ele, apoi le deschid şi realizez că nu mi-am făcut temele...


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu