vineri, 26 noiembrie 2010

In oglinda


Dupa cateva zile de depresie (mai era un pic si se apropia acea zi in care toata lumea iti face urarea clasica de la multi ani) am hotarat sa ma scutur, sa beau un pahar de vin si sa ma uit in oglinda.
Am ajuns la concluzia sincera ca: sunt o fata ciudata cu ochi vrezi, par cret (pe care tot incerc sa-l indrept), talie de viespe si picioare faine. (modestia nu e valabila cand te uiti in oglinda).
Cu toate ca nu imi pl
ace sa recunosc sunt o femeie in adevaratul sens al cuvantului: ciudata, cu momente de isterie si rautate maxima, foarte pretentioasa (mai ales cu mine), perfectionista, romantica (cu toate ca nu imi place sa o spun nici macar pentru mine am momente cand visez la gesturi romantice ca in filme, la un sarut extraordinar in ploaie, la un inel superb, la o nunta ca in povesti... si toate cele), imi place sa port pantofi cu toc chiar daca imi omoara picioarele, imi place sa flirtrez, imi place sa cred ca sunt puternica chiar si atunci cand nu imi doresc altceva decat sa fiu tinuta in brate, nu inteleg barbatii cu toate ca tot timpul am fost prietena baietilor si cu toate ca nu o fac foarte des (din lipsa de timp) imi place foarte tare sa gatesc.
Totusi la polul opus sunt microbist
(a) si (spre deosebire de majoritatea femeilor) chiar inteleg jocul, iubesc sa merg pe stadion (unde nu imi e rusine sa recunosc ca ma agit cot la cot cu baietii), in cea mai mare parte a timpului nu imi plac femeile (ca sa nu zic ca ma enerveaza la culmea si mi se par idioate), imi place sa fac treburi masculine (reparatii prin casa, sa bat cuite, uneltele...), sunt capabila sa admir o femeie frumoasa (si sa o arat repede baietilor), apreciezi bancurile misogie, pe lista de filme preferate se afla in capul listei The Godfather, urasc sa merg la cumparaturi.


Bryan Adams Here I Am

Vezi mai multe video din muzica

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu