joi, 27 ianuarie 2011

Just wandering...

Mi s-a spus de curând că femeile ascultă muzică sau anumite melodii pentru că asociază melodia cu ceva anume (o stare, un sentiment, o dorinţă, un moment....)...
Oare numai femeile fac asta?
Eu cu siguranţă o fac, cu toate că nu îmi place şi nu o fac intenţionat, dar nu pot să ascult o melodie fără să nu îmi spună nimic....
Unele îmi aduc aminte anumite momente, altele trezesc în mine diverse stări şi unele pur şi simplu îmi spun dorinţele....

Să uiţi de totul şi de toate în braţele peroanei dragi....
Let the phone ring, let's go back to sleep...
Let the world spin outside out door, you're the only one that I wanna see

Am uitat cum e să uiţi de tine, de lume şi de tot ce înseamnă realitate în afara lunii în doi... şi cu toate că ruptura din lumea asta singulară e atât de dureroasă nu pot să nu mă abţin să nu-mi doresc să mă pot lipii din nou la ea... măcar cât să-mi aduc aminte...
Sau poate mecanismul meu de autoapărare e atât de puternic acum încât nu îmi mai permite să-mi aduc aminte, să stiu cum e, să nu activeze răni închise.....

You can be Henry Miler and I'll be Anais Nin
Except this time it'll be even better,
We'll stay together in the end

Oare mai poti să te întorci sau amintirea e prea greu de suportat....



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu