luni, 16 mai 2011

For rent

Candva casa asta pe care o vezi tu acum a fost incredintata altcuiva.... Cu buna credinta si cu inima deschisa am inmanat cheile usii principale - cea mare din lemn - si am plecat linistita. Eram sigura ca totul o sa fie bine.
Din cand in cand mai veneam in vizita si aerul era asa curat, florile din ghiveci erau mai inflorite ca oricand... totul parea perfect.
Apoi a uitat de ea, a uitat ca aceasta casa are nevoie de grija si intr-o zi a uitat sa ude florile, apoi sa dechida geamul, sa aspire... apoi a uitat de tot.
Intr-una din zilele alea am venit aici ai am gasit totul mort si murdar iar intr-un colt multe bagaje... nu stiu ce e cu ele si ale cui sunt asa ca le-am lasat acolo.
Asa ca, dragul meu, daca vrei sa ai grija de casa asta e a ta. Numai te rog sa uzi florile - ce a mai ramas din ele - sa deschizi geamul din cand in cand si sa nu arunci bagajele.
Ce vei gasi aici nu e nimic alteceva decat un suflet... da, asta e casa lui.



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu