marți, 9 februarie 2010

Nimic pe frontul de est

Timpul mi s-a terminat
Ce-ti pasa tie femeie cu zambet de drac?
Daca in clipa asta am s-o fac pana la capat
Ori o sa tac inchis in al meu mare opac.
Da,bineinteles, aseara am baut.
n-am putut sa dorm
Simteam niste dureri acolo in somn.
ce risipa,ce pacat.
De ce dai atunci cand nu ai
Pereche in lumea asta toata imi pari
A iubi e ingeresc
dar capul de betie ma doare
Si sunt derutat,iubito,de pisica asta care
Imi da tarcoale,lovindu-mi in cap.
Injur pe toti sfintii ce rad din scripturi
De dragostea asta a mea care n-are structuri
Ce risipa,ce pacat
De ce dai atunci cand nu ai pereche
in lumea asta toata imi pari
A iubi e ingeresc dar capul de betie ma doare
Si sunt derutat,iubito,de pisica asta care
Imi da tarcoale,lovindu-mi ïn cap
Pa pa ra
Pa pa ra

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu