marți, 9 februarie 2010

Astăzi

Copilul uitat îşi doreşte astăzi atât de mult să iasă din timp...
Azi vreau să dorm şi să mă trezesc la vârsta copilăriei cu sudori pe sfrunte şi cu un zâmbet pe buze, să pot să spun: Am visat, totul nu a fost decât un vis.
Astăzi vreau să pot uita, ierta toate greşelile şi să o iau de la capăt...
Astăzi vreau să mai pot fi copilul de altădată, care nu ştia ce e aia răutatea, minciuna, suferinţa....
Astăzi, mamă, vreau să te poţi uita la mine ca la puiul tău nevinovat....
Astăzi vreau să nu mă mai judec şi să nu mai fiu judecată
Astăzi vreau să mă pot bucura de zăpadă aşa cum facea copilul de alta dată fără să o urăsc.... să pot asculta o melodie fără să o înţeleg în profunzime şi să oftez la ea, să mă uit la mine fără să mă judec, să sper în ziua de mâine fără să-mi fie teama de ea....
Astăzi vreau să pot iubii şi să fiu iubită fără complicatii.... aşa cum am iubit prima jucărie, primul joc de copil
Astăzi vreau să învăt să fiu copil din nou...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu